الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انا والنجوم ومشاكلك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
خط فضفضة
عضو متواصل
عضو متواصل


ذكر
عدد الرسائل : 33
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الثلاثاء مايو 26, 2009 1:02 am

موضوع

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


انا شايفه ان ناس اتكلمت فيه ورديت علي سويت برد كويس جدا وعرفته سبب خمول المنتدي حاليا
مع ان المنتدي في خمول من فتره طويله جدا وانا عن نفسي مش بشارك فيه من امتحانات الترم الاول ودايما لاما زائره او علي خط فضفضه

بس الصراحه ما عجبنيش اخر ردين في موضوع هوه الغلط فين
ايه لازمة الردين دول في الموضضوع

ما الموضوع كان ماشي كويس وناس قالت اللي عندها
ومش عاوزه اكلم اكتر عشان محدش يزعل مني
بس فعلا انا عاوزه اقول لكل واحد مش عاجبه المنتدي او مش حابب يشارك فيه ما يفضلش يجرح في المنتدي وفي المواضيع بتعليقات السخريه والتافه دي مع احتراي للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tiger
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1619
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الثلاثاء مايو 26, 2009 1:16 am

ياربت كنتى تقولى وجهة نظرك فى الموضوع بشخصيتك على المنتدى لان دا رائك
والمفروض متخجليش انك تعبرى عنة وعشان كمان لو فية حد غلطان يقدر يرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خط فضفضة
عضو متواصل
عضو متواصل


ذكر
عدد الرسائل : 33
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الثلاثاء مايو 26, 2009 6:55 pm

للاسف ما ينفعش يا تايجر عشان انا مهما حصل مش عاوزه حد يزعل مني

غيره كده كلامي لو اتلكمت هزعل ناس كتير اوي
فكده احسن ابقي من علي خط فضفضه مع العلم اني اكيد فيه ناس عرفتني بس بجد ياريت اللي يعرفني يخليه لنفسه

وانت عارف محدش رد علي كلامي ليه
لاني ما اكلمتش عن الحب او مشاكلي الشخصيه لما اكلمت عن المنتدي محدش رد
بجد فيه ناس هنا بتحبط الواحد انه يكلم او يحاول يساعد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الثلاثاء مايو 26, 2009 7:30 pm


خط فضفضة كتب:

بجد فيه ناس هنا بتحبط الواحد انه يكلم او يحاول يساعد



على فكره انتى ردك اللى فات كان عباره عن انك معترضه عن اخر ردين فى الموضوع
اللى انتى كنتى حددتيه و كده !
بس صراحة الجمله اللى انت كاتباها دى تمت للموضوع بصله او لا
بس على العموم من الطبيعى جدا ان الفتره دى يكون المنتدى نايم
و انا فرحان ان الناس مهتميه بالدراسه لان الوقت ده اهم وقت فى الترم كله و لازم
و كل واحد يكون تركيزه الاكبر على الدراسه و الكليه و الامتحانات و كده

ربنا يوفقك و يوفقنى
و يوفقنا جميعا يارب
و يارب كل الناس تنجح
و يارب الكل يجيب تقديرات كمان

و نبقى كلنا كده ناجحين و مبسوطين



_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خط فضفضة
عضو متواصل
عضو متواصل


ذكر
عدد الرسائل : 33
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 5:12 am

احسبها زي ما تحسبها يا اخ عقرب

تمت او لا تمت مش هتفرق كتير

والاجازه جايه وهنشوف اخرتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 5:33 am


اخرتها جميله جدا
باذن الله


ثانيا
احنا المنتدى ده بتاعنا
مش بنشتغل فيه
احنا مش موظفين فى المنتدى !


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 4401
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 5:45 am



سوري يعنى انتى المفروض اخر واحده تتكلمى لانك بتقولى انك مبقتيش تشتركى

من امتحانات الترم الاول

طالما خايفه على المنتدى اوى كده وزعلانه من قله وجود الاعضاء خلاص ادخلى واشتركى زى الاول

وبعد كدة يبقى من حقك انك تطلبى مننا اننا نشارك

او انك تزعلى على اى رد من الردود

وياريت زى ما قال تايجر تكلمينا بعضويتك

ومحدش عمره ما هيزعل من الصراحه


_________________
لا تتعجب إذا رأيتني أضحك يوماً وأبكي
يوماً ... فأنا كالورد ... يومـًا أزين
عرسـًا ... ويوما أزين قبراً.....
----------------------------

من السخيف جداً .. أن تجد أناساً يستغلون طيبتك
ويعتقدون انك ساذج ،، وأنت تعلم بما يفكرون به ،، ومن المضحك انك تجدهم فرحين
ظناً منهم انهم استطاعوا القيام بشيء...
--------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 6:09 am

الأعضاء اللى ف المنتدى هنا المستمرين معدودين جدا
ومش كل اللى بيسجل بيشارك

تقريبا زيك كده يا فضفضة
ماهو لو كل واحد مش هيدخل بحجة ان المنتدى نايم

يبقى كده مش هيكون حد ف المنتدى خالص
وزى ما قولنا 100 مرة ان المنتدى نايم حاليا بسبب الامتحانات والمذاكرة
وزى ما قال العقرب ان الترم ده مهم جدا وكل واحد حاطط تركيزه الأكبر ف المذاكرة

وان شاء الله حكاية النوم دى هتتغير بعد الامتحانات






وياريت يا فضفضة تستمرى ف المشاركة
بعضوية فضفضة أو عضويتك الأصلية...أكيد هتعملى فرق كبير ف المنتدى...!!
Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 6:23 am



خط فضفضة كتب:

وانت عارف محدش رد علي كلامي ليه
لاني ما اكلمتش عن الحب او مشاكلي الشخصيه لما اكلمت عن المنتدي





اعتقد ان هو دا هدف الموضوع ولا هو ليه هدف تانى

وانا ما اختش بالى

ولا هو ان الاعضاء تساعد بعض فى مشاكلهم ايا كان نوع هذه المشاكل اصبح من عيوب المنتدى

مش فاهمة وجهة نظرك

اما بالنسبة ان ماحدش رد لما اتكلمتى عن المنتدى فدا لسببين

اولا : فى موضوع خاص لهذا وهو "هو الغلط فين"

فى قسم النقاش الجاد وكل اللى له راى عن المنتدى كتبه فى مكانه فالمفروض كنتى تدخلى تكتبى رايك هناك وعادى براحتك كنتى تدخلى بعضوية خط فضفضة

اما السبب التانى "ودا من وجهة نظرى"

ان احنا اتكلمنا كتير فى الموضوع دا قبل كدا وكل نهاية ترم دا اللى بيحصل حالة خمول ف المنتدى واصبح شئ طبيعى فملهوش لازمة الكلام

وانتى قولتيها بنفسك لما الاجازة تيجى

يعنى اللى معطلك عن المشاركة والتفاعل ف المنتدى الامتحانات والمذاكرة

ودا حال كل الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tiger
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1619
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 8:09 am

يا جماعة رفقاً بالقوارير انتم كلكم عليها براحة بس هو فية نقطة اعتقد ان هى هتنظم الموضوع يا جماعة اى حد معترض على المنتدى يقول انا معترض على نقطة كذا وحلها يبقى كذا يعنى يقول المشكلة ويقدم الحل زى ما المثل الانجليزى بيقول (lead by example) انما الاكتفاء بالنقد فدى اى حد ممكن يعملها عشان كدا ياريت اى حد شايف نقطة سالبية يقول اية الحلول واحنا ان شاء الله نحاول نطبقها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 8:29 am

انا مش عارفة ارد واقول اية اصلا انا لسة شايفة الموضوع دا النهاردة

عامة الناس ردوا كفاية اوى
وقالوا الى عايزة اقولة

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خط فضفضة
عضو متواصل
عضو متواصل


ذكر
عدد الرسائل : 33
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 5:08 pm

هو انا قولت ايه لده كله

انا كنت بكلم لصالح المنتدي فلو فعلا كلامي هيزعلكم خلاص

بس ارد علي منال الاول
اقتباس :
اعتقد ان هو دا هدف الموضوع ولا هو ليه هدف تاني

ولا هو ان الاعضاء تساعد بعض فى مشاكلهم ايا كان نوع هذه المشاكل اصبح من عيوب المنتدى

انا مكنش قصدي كده خالص انا قصدي ان معظم الاعضاء مهتمه بالحب ومشاكله وخلاص والمواضيع الجد ممكن تتقلب هزار وتأليس
اقتباس :
اولا : فى موضوع خاص لهذا وهو "هو الغلط فين"
طب افتكر ان الموضوع اسمه انا والنجوم ومشاكلك اعتبري ان دي مشكله بتواجهني وعاوزه منك انكم تساعدوني فيها ولو انا اكلمت في الموضوع الاساسي (هو الغلط فين) يبقي انا كده ببوظ الموضوع وبغير مساره وابقي زي الاعضاء اللي داخلين بيستظرفوا في الموضوع
لاني شايفه لو كلمه بسيطه او مقوله صغيره مضحكه او بره الموضوع اصلا هتخلي الموضوع يتغير كله

اقتباس :
انا مش عارفة ارد واقول اية اصلا انا لسة شايفة الموضوع دا النهاردة

عامة الناس ردوا كفاية اوى
وقالوا الى عايزة اقولة

انا حاسه من كلامك يا اخت نور انك زعلانه او مضايقه مش عارف ليه
مع ان من المفروض انك تبقي اول واحده تقدر تشوف حل للموضوع ده بما انك اقدم عضوه فيه ومشرفه عام كمان يعني المفروض تستخدمي حقوقك

وانا اسفه لو كلامي زعل حد مني
اسفه يا منال واسفه يا نور
وشكر تايجر علي صدرك الرحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 7:55 pm

يانهااااااااااااااااااااااااااااار

بقا انا يابنت الحلال قولت مش هادخل واتكلم علشان مش تقولوا نور ومش ضلمة
تقومى بردة
تتكلمى وتقولى نور وتتكلمى باسلوب من تحت لتحت
ومش زعلانة لية يانور ومش عارفة مضايقة لية يانور
طيب والله لاتكلم بقا ووالى يزعل يزعل
بصى بقا من الاخر حتة انك اولا تكتبى بخط فضفضة دى على ان موضوع رد لناس ضايقك فى موضوع اخر مش مكانها خالص
كان فية مكان اسمة اقتراحات وشكاوى تحط فية وكمان كان ياريت باسمك يعنى لان احنا مش موقفين بعبع على باب المنتدى ياكل الى يتكلم بصراحة بس عامة دى حاجة ترجعللك
ثانيا بقا
انتى بتقولى وتشوفى دورك كمشرفة يانور
يا اخت ........... حصل زى الموضوع دا فى موضوع حور وروحى شوفى لو انتى اصلا متابعة معانا مين الى راح حذف المشاركات الى برة الموضوع دا قبل ماتتكلمى وخلاص كدة اى كلام
ولعلمك انا لما عملت كدة وحذفت المشاركات كتير زعلوا منى وقعدوا يقولوا نور وبتاع

واستقرينا فى الاخر ان ماحدش لية دعوة بحتة الهزار الا
صاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحب الموضوع
وقولنا
لو صاحب الموضوع اضايق من ان فية كلام اتقال فى موضوعة خارج الموضوع ومضايقة اوى يقول للمشرف وهو يمسحة ويبلغ الناس
ودا الى حصل فى موضوع حور
يعنى لو جينا بصينا فى موضوع هو الغلط فين
هنلاقى ان الى من حقة يتكلم سويت بس
هو الى يتكرم مشكورا ويقول اذا كان الكلام ضايقة ولالا ويبعت للمشرف ويقولة
دا كان اتفاقنا فى موضوع الهزار
ماشى يااخت .........
ياريت تكون النظرية وضحتلك
علشان مش تقعدى تقولى نور مضايقة ولا مش مضايقة واسلوب الى من تحت لتحت دا
ماشى
وكمان حاجة انا عجبنى رد الاخ تايجر ياريت ترجعية تانى
يبقى كدة يا جماعة كلنا استقرينا
ان الى من حقة يتكلم ويطالب بحذف كلام صااااااااااااااااااااااااااحب الموضوع
او لو المشرف شاف شتيمة ولا حاجة اتقالت يبقى من قبل ما صاحب الموضوع يتكلم بردة من حقة يمسحها
بس انا مااظنش ان اتقال شتيمة فى الموضوع الى انتى قولتى علية
يبقى دلوقتى نداء الى سويت ان لو ضايقة حاجة فى الموضوع دا يقولى او يقول لاى مشرف
وهو بس الى من حقة يتكلم
بس عامة انا عذراكى ان مش كنتى عارفة لانك اساسا مش بتشاركى فى المنتدى لمدة
وعامة وحشتينا والله بجد ونتمنى انك ترجعى تشاركى تانى زى زمان لانك كنتى عضو مؤثر جدا
وانا كنت بسال عليكى والله وكنت ناوية بس فى الاجازة اعمل موضوع ليكى اساسا
عامة اديك هنا اهو وياريت فعلا ترجعى تشاركى ززى زماااان

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 9:46 pm


فعلا يا خط فضفضه Very Happy
نور سالتنى مره عليكى و قالت لى امال خط فين ؟ affraid

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 9:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله انت مصيبة
والله
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 9:49 pm

بس على فكرة هما الى قالولى والله Very Happy
وهنبدا برمجة امتى ياابنى cigar

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 9:54 pm


من بكره ان شاء الله
هما كلهم 7 طرق
هنذاكر 5 و نلعب على الاحتمالات بقى grindance

انا بجد بعمل كده

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 9:57 pm

5 مين طيب هما 7
طرق
ذاكرهم وخلاص النهاردة

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 10:09 pm


يا بنتى
انتى مش فاكره المسئله الواحده اد ايه !!
ده غير جداول السمبلكس و العك ده كله !

بصى انا هخمن 4 طرق و هييجى منهم تلاته
انا خبره فى الحاجات دى

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 10:15 pm

اوك ماشى ربنا يستر
عامة ابقى قول عليهم
هو مش جاب على الميل خالص
يبقى هيبجيب

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 10:22 pm


المبتدئين اللى زيك بيفكروا بالطريقه دى laughing
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بصى يا بنتى
انا اسمع ان التربيعيه دى اساسى جايه
و يا الانفصاليه يا الميل يا لاجرانج يا كوهن تاكر
يا اى حاجه بقى تيجى معاها
و بيقولك الامتحان بيبقى 3 مسائل
اتنين بيتحلوا
وواحده ما حدش يبص لها

ده على حد علمى


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 10:33 pm

وماحدش يبصلها لية
وحشة ولااية laughing
عامة لما اوصل ليهم هابقى اسالك شوبة حاجات كدة
لانى مش حضرت ااخر محاضرة

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 10:40 pm


ابقى قابلينى لو قولت لك كلمه واحده حتى
بس

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الأربعاء مايو 27, 2009 11:12 pm

 تيجى اخزئلك عين ونع

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا والنجوم ومشاكلك   الجمعة مايو 29, 2009 4:58 pm

guns
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
انا والنجوم ومشاكلك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتديات العامة :: النقاش الجاد-
انتقل الى: