الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:28 am

على فكره والد تلموذ راجل قمه فى الاحتراااااااااااااااااااام


و التدين






بس مش عارف تلموذ طالع لمين ..























ههههههههههههههههههههههههههههه


بهزر يا تلموذ



و الله تلموذ واحد من الناس المحترمه جدااااااااااااااا



و ربنا يخليه لينا


باروحله يظبطنى ليلة الامتحان






_________________


------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏


عدل سابقا من قبل العقرب العجوز المبرمج في الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:30 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:29 am

هههههههههههههههههههههههههه


طيب جرب كدة

وانت تعرف اد اية الحاج بيعتبرك ملاااااك Very Happy

_________________



امحي زنوبك
من هنا

http://www.shbab1.com/2minutes.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
next
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 601
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:32 am

هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:33 am

ايوه يا اختي ملاك



وايه ياعقرب انا هلئيها منك ولا من الطائر



ع العموم شكرا ع المعلومات دي



انت كمان راجل محترم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
next
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 601
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:36 am

ماشى ياملالالاك

ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 8:38 am

ههههههههههههههههههههههههههه


تلموذ الملاك Very Happy

_________________



امحي زنوبك
من هنا

http://www.shbab1.com/2minutes.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 9:05 am

نوووووووووووووووووووووووووور


تلمووووووووووووووووووووووذ
نكست




اسكتو بقى

_________________


------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 01, 2008 9:06 pm


الموضوع مكرر يا خفيف





http://it-club.ahlamontada.com/montada-f19/topic-t2245.htm





iam sorry noor i have to delete this topic
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 5:24 am

نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو :shock:

سويت بجد
نوووووووووووووووووووووووووووووو Evil or Very Mad

_________________



امحي زنوبك
من هنا

http://www.shbab1.com/2minutes.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 5:48 am


ما هيه دي وظيفتي ف القسم يا نور




امال اانا مشرف اي كلام؟

ده احنا مفتحين قوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 7:26 am

طب قفل على دى وخد 5 جنية Very Happy

_________________



امحي زنوبك
من هنا

http://www.shbab1.com/2minutes.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 7:44 am


طيب ما تحوليلي 5 جنيه





انا رقمي



010 سويت سويتين تلات سويتات اربع سويتات ونص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 4:07 pm

ده تليفون البيت ؟؟ affraid





_________________


------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الخميس ديسمبر 04, 2008 1:12 am


دا انت محشش صحيح





هتحولي 5 جنيه رصيد علي تليفون البيت ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر الليل
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 1022
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الإثنين ديسمبر 08, 2008 3:33 pm

ههههههههههههه

موضوعاتك يانور هتسطل المنتدى
ربنا يستر
والنتيجة اهي


بيقولك هيحول 5 جنيه على تليفون البيت

ده كلام

تليفون البيت مش بيتحوله اقل من كارت بــ 10





_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 12:48 am

اه صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 733
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 12:52 am

طب حولى 5 على الموبايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 12:59 am

بس كده جربي
ا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 733
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:02 am

جربت واتأكدت




























انك محولتش Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:03 am

لالا

مش تلموذ


طب انا احب اجرب انا Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 733
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:09 am

شكلك اكلت لحمه كتير Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:10 am

اه يابطني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 733
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:12 am

عينى فيها Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tlmoz
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1737
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:36 am

وبعدين الي يطلب يطلب 5 جنيه

علي راي المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سما
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 733
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة   الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 1:38 am

مثل ايه؟؟؟؟

يعنى انت دفعت الخمسه قوى
بخيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اجوبة طالب محشش عن بعض الاسئلة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـداكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :: الارشيف-
انتقل الى: