الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نحن جيل يعشق المستحيل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:43 am

سنحطم مسميااتكم فنحن جيـل يعشق المستحيــل


لنكن الجيل الذي لا يعرف المستحيل

لنسقط ثم ننهض بابتسامه,,

تعددت المسميات
وضاع بعض هذا الجيل تحتها
لم يعلموا ان اطلاق المسميات علينا
تغير الضعفاء ومرهفي الإحساس ...

اطــلقــوا علــــينا..



جــيــل فــاشــل ..
البعض منا ضحك والاخر اعتبرها مزح
وأخرين ضاعو بسببها وأخرين لم تؤثر بهم



جـيـل مســتهتـــر..
لان معظمنا لا يشعر
بالمسؤولية



جيل النعومه والرقه ..
فبعضنا يخاف حتى من ظله



جيل الضعف والجبن
فبعضنا حين يتعثر يتألم
ولا يعيد النهوض



لما نسمح لهم
لما لا نكون الأفضل
ونرقى بهم و يضرب المثل بنا



نحن جيل لا نعرف الفشل
نحن جيل نعشق المستحيل
نحن جيل يفتخر به
نحن جيل سنهزم الفشل



فعندما نقع سنعاود النهوض من جديد
ونبتسم ونبتســم ونتفــائــل
وسنمسك بحبل الأمل
لنصل
واذا انقطع فلن نيأس
سنمسك بآخر
ونتعاون لا شيئ سيقف بوجهنا



سنسعى لتحقيق احلامنا
وأحلام غيرنا
فنحن جيل يعتمد عليه
نحن سنكون جيل
يأبى ان يكون مجرد أسماء بلا كيان
لذا مهما فشلنا وسقطنا
سنقف على أقدامنا
ونخطو للأمام
مهما تعثرنا وسالت دمائنا
سنظل نسعى للتقدم
دوما



ولن ننكـر ولن ينكر أي شخص هنـاك في جيلنـا
مـن وصـل للقمــــــه ,,
ونحـن ايضــاا سنصــلـ ,,



فقــط
نريـد منـكم التشجيع والكـلام الطيب
والابتسـاامـهـ ,,
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 9:03 pm

"..نحن جيل لا نعرف الفشل
نحن جيل نعشق المستحيل
نحن جيل يفتخر به
نحن جيل سنهزم الفشل

فعندما نقع سنعاود النهوض من جديد
ونبتسم ونبتســم ونتفــائــل
وسنمسك بحبل الأمل
لنصل
واذا انقطع فلن نيأس
سنمسك بآخر
ونتعاون لا شيئ سيقف بوجهنا.."



جميل يا سويت

فنحن الشمس الساطعة
:sunny:
ونحن المستقبل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:04 pm

سنسعى لتحقيق احلامنا
وأحلام غيرنا
فنحن جيل يعتمد عليه
نحن سنكون جيل
يأبى ان يكون مجرد أسماء بلا كيان
لذا مهما فشلنا وسقطنا
سنقف على أقدامنا
ونخطو للأمام
مهما تعثرنا وسالت دمائنا
سنظل نسعى للتقدم
دوما
بجد فوق الراااااااااااااائعة يا سويت

وفعلا ربنا يقدرنا ونثبت ذلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:54 pm

شكرا على مرورك يا منال

واتمنى تواصلك ف بقت مواضيعى




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 11:27 pm

ههههههههههههههههه

يا بن ادم افعل ما شئت كما تدين تدان

معايا يا سويت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 11:38 pm

أصل المثل بيقول ايه:

"..لو كان سويت بوظ موضوع هانكوك..بوظله موضوعه يا مودى.."


حد سمع بالمثل ده؟؟
Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   السبت ديسمبر 06, 2008 11:42 pm

اه لسة سمعاه من مودى دلوقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 3:28 am

شكرا يا منال على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 3:36 am


وفيه مثل تاني بيقول




لو كنت هتدبح عجل اجري استخبي لاحسن سويت مستخبيلك وسط الفجل













اوعي الشعر اللى بألفه



ووحياه امي لاوريك يا مودي




لو دكر وشايف نفسك انك دكر



اشوفك بكره



اصلي جايلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة القمر
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 3788
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 3:39 am


ههههههههههههههههههههههههه

ايوه كده ياسويت
بس ابقى نقى حاجه جامده علشان تعرف تضرب كويس



انا بهدى النفوس

_________________



السعاده حلم..والدنيا اماني
والدموع ترافق العين الحزينه
كل ما حولت اعدل فى زماني
قامت الامواج تلعب بالسفينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روان
عضو متواصل
عضو متواصل


انثى
عدد الرسائل : 33
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 3:41 am

الحق بقى يا مودي استخبى
ده سويت با ين عليه نويلك نيه ايه عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة القمر
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 3788
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 3:45 am


ومش اى نيه
شكلك هتكون يامودى الضحبه مكان الخروف

_________________



السعاده حلم..والدنيا اماني
والدموع ترافق العين الحزينه
كل ما حولت اعدل فى زماني
قامت الامواج تلعب بالسفينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 4:02 am

لا ماتجيش بقى عشان مش هتلاقينى

ولا انا ولا مصطفى

ههههههههههههههههههههههههههههه

تعلالى اللالى اللالى اللالى يا حبيبى تعلاااااااااااااااااااااااااالى



و أنا أشكر كل الذين ساهموا بعباراتهم الجميلة ف موضوعى

ها..موضوووووووووووووووعى


Very Happy Very Happy Very Happy




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:06 am


والنبي لو رايح اورانوس انا وراك






وربنا يا مودي يا تشوف مني ايام غبره وعيد سعيد عليك وانت



ف مستشفي اليوم الواحد


وانا مجبسهولمك



وربنا يا مودي لا اخليك تيعط ندماااااااااان وانت شايفني بكسرهوملك قدامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:08 am

شكرا يا سويت على مرورك

و ياريت تتواصل معانا دايما ف المنتدى
Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دعاءdody
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 6252
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 18/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:15 am

نحن جيل لا نعرف الفشل
نحن جيل نعشق المستحيل
نحن جيل يفتخر به
نحن جيل سنهزم الفشل


رائع ياسويت

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lolla.
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:42 am

نحن جيل لا نعرف الفشل
نحن جيل نعشق المستحيل
نحن جيل يفتخر به
نحن جيل سنهزم الفشل



جميل يا سويت




مودى ابقى خلينا نشوفك Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:51 am


انت فين يا مودي ما تيجي ترد ع الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raul
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1151
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:57 am

جيل يعشق المستحيل ايه بس ياعم سويت

احنا جيل مش ظاهر لينا اى ملامح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 6:58 am

أعضاء مين..؟

يا عم دى لولا

عادى يعنى..مننا و علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 7:03 am


احب اقولك يا راؤول باشا




ان الراجل هوه اللى قال كدا



انا ماليش ف الكلام دا



انا ما عليا غير انى اقري وانقل



وبعدين ما تسأل مودي


مش هوه صاحب الموضوع



رد يا فالح يا بو 60 لسان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: نحن جيل يعشق المستحيل   الأحد ديسمبر 07, 2008 7:25 am

خلاص يا جماعة

كفاية هزار عشان الموضوع قلب بجد مع سويت


قدام المنتدى كله

انا بقول لسويت انا اســــــــــــــف

مش خوف

بس احترام..عشان هوه ماخدهاش على سبيل الهزار

و كمان هوه أكبر منى

و اسف لأى حد زعل منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نحن جيل يعشق المستحيل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـداكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :: الارشيف-
انتقل الى: