الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الامثال

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
omnia
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 1176
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: الامثال   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:12 am


السلام عليكم

انا النهارده جبتلكم لعبه يارب تعجبكوا
اسمها لعبه الامثال
يعني كل واحد يدخل يقول مثل
ويقول المثل اللي قاله العضو اللي قبله
بيفكره بأيه يارب اللعبه تعجبكوا ويلا نبدأ

القرد في عين امه غزال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نُسيــــــــــبة
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 899
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:19 am

ههههههههههههه


بيفكرني ب....................

ااه ام

بيفكرني بكل الدكاتره

كل دكتور شايف ان مادته اهم ماده

واحلى ماده انها هي اللي تتذاكر


واش ياخد الريح من البلاط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:21 am


يلاهوي ؟




من اولها كدا ؟



كنت ف المكروباص انهارده راجع عندكم ف المجمع



وكان ورايا تلات ستات يلاهوي يخرب بيت الرغي


و الوليه بقي عماله تقول بنتها زي القمر بنتها مش عارف ايه



ابص علي بنتها


طلعو بناتها 4 ف بعض وبوزها شبرين


ونازل عليها سهم الله






شكرا يا منه ع اللعبه











اتدلعي يا عنبه وانتي قاعده ع الكنبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
omnia
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 1176
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:25 am


هههههههههههههههههههههههه

المثل اللي انت قولته ده
ببت رخمه كده كانت معايا في المدرسه
كانت ديما قاعده وتخينه اوي
وديما بتاخد المكان كله نفسي اشوفها
بقت عامله ازاي دلوقتي

اللي بيته من ازاز ميحدفش الناس بالطوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:29 am


كلمي يا دعاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3066
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأحد ديسمبر 21, 2008 7:54 pm

هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهر.علوم
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 583
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الإثنين ديسمبر 22, 2008 2:07 am

ههههههههههههههههههه Very Happy ه موضوع جامد موووت يا مونة وبجد مضحك اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر الليل
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 1022
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الإثنين ديسمبر 22, 2008 4:00 am

بدل ما اقول للعبد يا سيدي .. اقضي حاجتي بايدي.

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دعاءdody
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 6252
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 18/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الإثنين ديسمبر 22, 2008 6:45 am


فى حاجة ياسويت بتنادى عليا ولا حاجة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دعاءdody
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 6252
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 18/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الإثنين ديسمبر 22, 2008 6:49 am


اجرى ياعبد جرى الوحوش غير رزقك لن تحوش

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مادو
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 4030
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأربعاء ديسمبر 24, 2008 1:17 pm


الصراحه مبيفكرنيش بحاجه



اللى اتلسع من الشربه........ينفخ في الزبادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نُسيــــــــــبة
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 899
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأربعاء ديسمبر 24, 2008 8:02 pm

حلو اوي اوي المثل بتاع زائر


اول مره اسمعه

وبيفكرني لما اجي اطلب شيت من حد

والمثل بتاع مادوا

بيفكرني بموقفي لما يكون الجو برد وانا مش متقله

اجي اليوم اللي بعده لابسه الدولاب كله واموت من الحر

اجي اليوم اللي بعده اروح مخففه واتلج

وهكذا لحد مايجلي برد

من حبنا حبناه وصار متاعنه متاعه ومن كرهنا فارقناه يحرم علينا اجتماعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مادو
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 4030
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأربعاء ديسمبر 24, 2008 9:08 pm


ههههههههه


المثل ده بيفكرنى بواحد صاحبى


كان حبيبى اوى


بس عشان حاجه صغيره فهمها غلط


سبنا بعض


افهم فيه مش عايز يفهم


قولت سيبك منه




القرش الابيض ينفع فى اليوم الاسود


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 25, 2008 4:45 am


المثل دا مش بيفكرني غير بنفسي




اصل ايدي مخرومه ومفيش قررش بيعد ف جيبي




ف لو جيبتلي رجل الكي كي مش هسمعله و لا هعمل بيه



ان كان حبيبك عسل متلحسوش كله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الخميس ديسمبر 25, 2008 4:50 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه





انت بالذات مش عارف اقولك ايع يا سويت



NO COMMENT






علمناهم الشحاته , سبقونا على الابواب

_________________


------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مادو
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 4030
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   السبت ديسمبر 27, 2008 1:13 pm


لا تعليق


اقلب القدرة على فمها،،،،،،،،،تطلع البنت لاختها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
omnia
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 1176
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأحد ديسمبر 28, 2008 4:31 am


هوه المثل كده صح؟؟
المفروض اقلب القدره على فمها تطلع البت لامها
بس انا مش طالعه لماما خااااااااااالص

جيت تكحلها عميتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مادو
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 4030
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الامثال   الأحد ديسمبر 28, 2008 5:11 am


ياااااااااااااااااااااااه


دا حصل معايا كتير


مثلا

كنت رايح اصالح اتنين صحاب


روحت لواحد فيهم يابنى هوا عمل فيك كذا وكذاوكذا


بس انتوا صحاب


يقولى هوا عمل فيا حاجه كمان


ده نهاره ازرق


واتخانقوا مع بعض تانى


جات الحزينه تفرح...............ملقتلهاش مطرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الامثال
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـداكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :: الارشيف-
انتقل الى: