الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هتوافق ولا؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 2:42 am

التالت
أغلب الجواز اليومين دول أصبح تقليدى

يعنى الواد طول عمرة يمشى مع وحدة ولما يجى يتجوز يتجوز واحدة تانية خالص والمصيبة ان هى بتبقى عرفة كدة كويس ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lolla.
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 3:01 am

مش كل الشباب كده اكيد وبرضو مش كل البنات كده واعتقد ان البنت الى بتعمل كده او الولد الى بيعمل كده بيبقوا عارفين ان ده تقضيه وقت وخلاص
مش اعتقد ان لو ولد مرتبط ببنوته والبنت ديه كويسه ومحترمه هيسبها ويروح لغيرها

طب ممكن سؤال يعنى ايه يمشى معاها يعنى مثلا مرتبط بيها عاطفيا ولا مقضيها كده؟؟؟

اعتقد انه لو كان مرتبط بيها قصدى يعنى مش بيتسلى اعتقد انه مش هيعمل ثالثا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tiger
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1619
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 3:10 am

والله انتم بنات فرصة اية المثالية دى كلكم مستعدين تضحو ان لو حد حب يخطب هقولة عليكم
خلاص الشباب الكتير اللى من غير جواز دة هو اللى وحش اكيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 4:17 am


هههههههههههههههههههههههه
والله وأنا فى المجمع ببقى حاسس ان احنا هننقرد
والبنات هما الى هيستولوا على مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 5:44 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اية الغل والحقد دا
ياساتر يارب Very Happy

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 7:44 am

انت بتتريق يا تيجر ماشي

بس انا مقتنعة برضه ان عمر ما الفلوس كانت سبب للسعادة

بالعكس الاجمل

ان الواحدة تبدا مع شريك حياتها حياته من الصفر وتصبر معاه ويبنوا نجاحه مع بعض اللى هو هيبقى نجاحها طبعا

هي دى السعادة اللى بجد لما يكون التفاهم والحب التبادل والحنان والدين اسلوب حياتهم

مش تقول لى فلوس

وان يكونوا فقراء يغنهم الله من فضله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 8:01 am


بجد والله كلامك مظبوط
يعنى انتى لو واحد أتقدم ليكى وقالك انا فقير وعلى قد حالى
ومعايا شقة غرفة وحمام
هتقولى موافقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tiger
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1619
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 8:07 am

هى فكرة انها هتجوزة هتعمل منة مليونير وقصص النجاح بتاعت الافلام دى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 8:13 am


يا جماعة زمن وراء كل عظيم امرأة خلاص بح
دلوقتى المثل اتعدل وراء كل رجل عظيم امرأة بتمص فى دمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 8:15 am

لو ذات خلق ودين وصليت صلاة استخارة وربنا سهل



هوافق طبعا

وباقل من كدا كمان



ويا تيجر مش لازم يبقى مليونير كفاية انه يكون حاسس انه ناجح في شغله



ودا مش كلام افلام







قلت مرة ما بقتنعش بكلام الافلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tiger
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1619
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 8:22 am

خلاص تمام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 12:47 pm


انا بحب المثل الى بيقول
بكة نقعد جنب الحيطة........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 2:47 pm

فعلا ياامير بكرة لو ربنا سبحانه وتعالى اراد انى اتخطب وانا لسة على المنتدى

وكتب ليا ان اللى بتمناه يكون ف اول طريقه هقدر سعتها اثبت لك كلامى

من حقك ما تصدقش

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الخميس يناير 08, 2009 3:19 pm


انتي بتتحدي امير ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الــــــــزمان
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 1053
العمر : 28
الموقع : Monofia
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الجمعة يناير 09, 2009 1:48 am


وانا هكون سعيد جدا لو انتى الى كلامك فعلا اتحقق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الجمعة يناير 09, 2009 6:20 am

انا معاكى يا منال وكلامك جد جد كمان

الفلوس مش كل حاجة
لو فية حب بين الطرفين الفلوس دى مش هتبقى اصلا اى حاجة

اة وعلى فكرة انا قصدى بحب دا مش حب الافلام وحب الشباب بتاع اليومين دول يسمعلى فى تامر حسنى وهى تسمعلى فى نانسى
لا انا قصدى الحب بكل معنى من معانية الحب الجد مش الى اى كلام
الحب الى يبقى عامل زى الماية الى مهما ترمى فيها نار مصيرها تطفيها
لكن مش الحب الى بيبقى زى الشمعة الى مع اقل ريح بتطفية
انا لو كنت بحب انسان حب صادق هوافق انى ابدا معاه من الاول واستناة كمان
انا عن نفسى بابا وماما اتجوزا كدة يعنى مش حاجة مستحيلة انها تتكرر تانى

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كنزى
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 646
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   الجمعة يناير 09, 2009 6:25 am

كلام جااااااااااااااامد جدا نور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rose jelly
عضو ذهبي
عضو ذهبي


انثى
عدد الرسائل : 195
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 20/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   السبت يناير 31, 2009 4:39 am

الحقيقة والى مفهوش كلام ان الفلوس مش كل حاجة

كل شخصية بتتقدم للجواز اكيد بيبقى ناقصها حاجة
ممكن واحدة تتحمل النقص ده وواحده تانية متتحملوش
النقص ده ممكن يكون فلوس اوسمعة اواخلاق او تعليم
الصراحة كلهم صعبين
مش الفلوس بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نُسيــــــــــبة
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 899
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هتوافق ولا؟؟؟   السبت يناير 31, 2009 7:12 pm

زي ما روز بتقول


مفيش واحد هيجيلك زي ما انتي راسمه بالضبط لازم هيكون فيه حته كده مش عجباكي

او يمكن حتتين او يمكن اكتر انتي ونصيبك

بس محدش يقدر يغفل اهميه الماديات

يعني يا جماعه ع الاقل يعيشك ف نفس المستوى اللي انتي عايشه فيه عند والدك

او اقل منه شويه

او نصه بس صدقوني مش هتقدري تتحملي لو الفرق جامد

سيبك من الحب والحاجات ده لان اكيد الانسان اللي هيجيلك لحد

بيتك و هيضحى علشانك اكيد هتحبيه

بس برضوا انا شايفه مع احترامي ان الشباب مكلكعين المسائل شويه

هو اي نعم لازم تتعب علشان الانسانه اللي بتحبها وتثبت كفائتك

بس كمان مش شرط تكون عشره على عشره ف الماديات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هتوافق ولا؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتديات العامة :: النقاش الجاد-
انتقل الى: