الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لفات طرح جديدة وبسيطة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الجمعة يناير 23, 2009 6:34 pm


ايه يا سهر




فيه ايه لحقتي نسيتي ؟



لما قولتيلي عايزه اصور المزكره بتاعه جوامد و قواعد بيانات ورياضه 1



ومكانش معاكي فلوس وقولتيلي هات فلوس سلف



قمت مديكي كل اللى ف جيبي


7 جنيه و 35 قرش


انا عايزهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهر.علوم
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 583
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الجمعة يناير 23, 2009 7:01 pm

بجد والله


تصدق كنت نسيت

ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الأحد يناير 25, 2009 10:54 pm


اديني فكرتك



هاتيهم بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهر.علوم
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 583
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الإثنين يناير 26, 2009 12:02 am

ان شاء الله اديهملك اول الشهر


علي بال مقبض المرتب


هههههههههههههه Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الإثنين يناير 26, 2009 12:11 am


وانتي لما استلفتيهوم مني





مكانش اول الشهر




ايه دا ؟



دا حتي المثل بيقول اللى ليه دين يجيي ياخده يوم الاتنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كنزى
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 646
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لفات طرح جديدة وبسيطة   الإثنين يناير 26, 2009 12:55 am

Question Question Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لفات طرح جديدة وبسيطة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـداكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :: الارشيف-
انتقل الى: