الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر الليل
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 1022
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/10/2007

مُساهمةموضوع: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 8:59 am





كان يا ما كان
كان فيه بلبل من زمان
يرفرف ويحلق في كل مكان
في منتدانا الهادي الدفيان
ويغرد ويغني وكان بيعمل صداع جامد كمان
ومن هنا لهنا
حب يعشش ويستقر
فبنى عشه على القصص والشعر والخاطرة ما هو افترى

فحبنا هنا نهني و نبارك على العش الجديد ونغني

الف مبروك يا بلبل على الاشراف
وورينا همتك معانا
وعقبال اما تمسكي بدل التوأم والتوأم بيسلم عليكى

_________________




عدل سابقا من قبل زائر الليل في الأربعاء يناير 21, 2009 9:25 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:17 am


انا عايز الحلاوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:20 am

الف مليون مبروووووووووووووووووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:22 am

شكرا يا زائر
ايه الجمال ده
والله كلام احلى كلام
مهوه من الزائر يا سلام
ولانه الزائر كان لازم يقول اجمل الالحان
ولانه الليل فهو هادى كالاحلام


شكرا يا زائر

ويا رب اعشش فى امان
البلبل الشادىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:29 am


تيرارا را تيرااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:32 am

شكرا يا سويت وشكرا يا منال
الحلاوة تخدها يا سويت
من الزائر هوه متحمل كل التكاليف
وهوه السبب
وانا لو منك مسبهوش
زائر كريم
اطلب وانت تشوف

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:42 am


زائر ؟؟



ليه هوه زائر هوه اللى مسك الاشراف ؟




انا عايز الحلاوه منك انتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:45 am

ياعم سويت
زائر هوه اللى مسكنى الاشراف
بص من الاخر حلاوة منيى مفيش
هههههههههههههههههههه
بص
كمان
امسك انت الاشراف ودنى حلاوه
ايه رايك

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:49 am


شكلك بتكلمي سويت ف منتدي تاني




انا مشرف اساسا



علي العموم انا مستني منك حتتين الجاتوه و خرطه التورته




متتأخريش بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:55 am

طبعا ما لقتش اجمل من الورد ادمهولك هديه










عدل سابقا من قبل manal في الأربعاء يناير 21, 2009 10:04 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 9:58 am


وانا فين الورد بتاعي ؟







انا لما مسكت اشراف محدش عبرني بورده



ولا عملي موضوع اصلا



انا افتكر لما مسكت اشراف



نصبتوا صوان وشغلتوا عبد الباسط عبد الصمد



وعملتو عزا ف المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 10:05 am

الله
الله
الله
ايه الجمال ده
انا معرفش انى غالية عندك كدى
منال
تسلم ايدك يا حبيبتى
واردها لك فى اجمل التهانى
يا روح قلبى
والله واى وردة منك جميلة
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 10:08 am


متنسيش التورته بتاعتي وحتتين الجاتوه و ازازه الحاجه الساقعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal
عضو ملكي
عضو ملكي


عدد الرسائل : 1069
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 10:29 am

شكرا على ايه بس ياروحى


دا اقل حاجة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي


ذكر
عدد الرسائل : 771
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأربعاء يناير 21, 2009 11:31 am


لاحول ولاقوة الا بالله .. ان لله وانا اليه راجعون





امتي ده حصل ياجماعه

انا عارف ان البلبل ده مش هيعيش كتير
بس هنعمل ايه قدر ربنا بقي






























طبعاً مقدرش اقول غير لأختي الكبيرة البلبل الشادي غير الف مبروك الاشراف

ومش عاوزك تعترضي علي كلمة اختي الكبيرة .. متصغريش نفسك
شيء طبيعي انك تكتبي عمرك 20 سنه .. البنات كلهم بيقف عمرهم عند 20

وعلي رأي المثل
اللي ميشفش من الغربال يلبس نضاره
واقلب الإدره علي فمها يندلق الفول منها
واطبخي ياجارية الانبوبه فاضيه ياسيدي


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ولاعزاء للسيدات




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حور الدنيا
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 222
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   السبت يناير 24, 2009 1:25 am


ههههههههههههههههههههههه
والله انت دمك خفيف ياسعد ودايما كدة تحب تعمل مشاكل مع البلبل الشادى انا عارفه اسالنى انا فاكر ولالالالالالالالا وعلى العموم مبروك عليكى الاشلااف يابلبل ياقمر المنتدى ومنوراه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 6:35 am

شكرا يا حور يا حبيبتى
وشكرا يا سعد
منك لله
حد يكتب كدى
انت كرعتنى فى الاشراف قبل ما امسكه
عقبال ما افرح فيك
يا رب
قولوا يا جماعة امين
هههههههههههههههههههههه
على كل حال
شرفتنا انستنا هنعمل فى بختنا
القسمة كدى
سعد الجزار يعكننها كدى
ههههههههههههههه

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي


ذكر
عدد الرسائل : 771
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 6:45 am

مينفهش يا جماعه .. يعني البلبل الشادي هيبقي ظابط عليه في المنتدي
كده هيتنطط عليه ومش هعرف اكتب براحتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البلبل الشادى
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 415
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 02/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 6:59 am

هههههههههههههه
سعد انت بيهمك
دا انت اللى بتظبط الكل
ويا سعد احنا اخوات
انت زعلان ليه
قلبك ابيض
تلا يا عم
ناس قلبها فل
انا مش عارفى قلبك الوان ليه
ههههههههههههههههههههههه
شكله عايز يتغسل ببرسيل


_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
golden flower
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 2517
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 4:10 pm

الف مبروك يا بلبل

_________________
http://gflower.computality.com/
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ساسو
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 507
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 4:15 pm

مبروك يابلبل

وعقبالى يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي


ذكر
عدد الرسائل : 771
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 7:13 pm

طيب ياساسو هخليكي مشرفه .. بس بشرط
متعمليش ظابط في المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي


ذكر
عدد الرسائل : 771
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت   الأحد يناير 25, 2009 7:18 pm

البلبل الشادى كتب:
هههههههههههههه
سعد انت بيهمك
دا انت اللى بتظبط الكل
ويا سعد احنا اخوات
انت زعلان ليه
قلبك ابيض
تلا يا عم
ناس قلبها فل
انا مش عارفى قلبك الوان ليه
ههههههههههههههههههههههه
شكله عايز يتغسل ببرسيل


باني علي حقيقتك بقي .. بدأتي تعملي فيها ظابط في المنتدي
وبعدين قلبي مش ملون
قلبي ابيض ومنقط بإسود
وملكيش دعوه بمركز تلا .. خليكي في حالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البلبل الشادي ترفرف واخيرا عششت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـداكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :: الارشيف-
انتقل الى: