هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي

ذكر

لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Empty
مُساهمةموضوع: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 6:42 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخوة الكرام أعضاء منتدي اي تي في البداية أتقدم بخالص إعتذاري للجميع دون استثناء خصوصاً من تسببت لهم مساهماتي وموضوعاتي من ضيق أو ضغينة. فلم أقصد الإساءه لأحد ولكن كنت أعبر عن وجهة نظري الشخصية

قد يسألني احدكم : لماذا تركت المنتدى ولماذا تعود ؟

أبدأ بـ لماذا تركت المنتدي؟
في البداية انا لم أترك المنتدي بسبب أي مشكله مع أي عضو من الأعضاء ولم أترك المنتدي بسبب أي حزازيات بيني وبين أي عضو .. فأنا أحترم الجميع دون استثناء فلم أجرح في أحد ولم أسب أو أشتم أحد ولكن تركت المنتدي لأني شعرت أن هذه رغبتكم وتحول مسارات موضوعاتي الي مشاده كلامية واتهامات لي دون وجه حق علي سبيل المثال
التلميح لي بالكفر والسرقه وأني فاشل وغيرها من الإساءات ومع ذلك لم تسبب لي أي ضيق فأنا أحترم الجميع ومهما كانت الشتائم فلن تؤثر في لأنها لم تكن الأولي فأنا أكتب في المنتديات منذ 5 سنوات تعلمت الكثير والكثير منها حتي أنني استطيع معرفة كل عضو من خلال مشاركاته وهل هذه المشاركات تعبر عن حقيقتة أم أنها وسيلة للتعبير عن شخص أجوف ذو إطار جميل!
بعد كل الخلاف الذي دار بيننا لم أفكر بترككم ولكن بعد تعديل توقيعي وتعليق بعض الأعضاء بالثناء علي من عدل توقيعي دون وجه حق بدأت أشعر انها متعمده والا لماذا لم يرسل لي مدير المنتدي رساله خاصه يطلب مني تعديل التوقيع لأنه مخالف رغم أن القوانين جديدة ؟
والله لو طلب أحد في السابق أن أترك المنتدي لتركته دون نقاش فكانت شعره تربطني بكم وقام بقطعها سويت الذي طلب مني العودة مجدداً

لماذ تعود؟
كانت صفحة منتداكم طويت بالنسبة لي نهائياً فلم أفكر للحظة أني سأعود مجدداً لكي أناقشكم .. حتي هذا الوقت جاء الأخ سويت طلب مني أن أعود في البداية كنت أرفض هذه الفكرة تماماً .
قلت له أنا إتابعكم من بعيد وأقرأ معظم الموضوعات في المنتدي ولكنه أصر علي طلبه ترددت حتي لا يتسبب رفضي في زعله مني طلبت منه عمل تصويت علي عودتي وكان هذا شرط عودتي اليكم ، الحقيقة انا طلبت عمل تصويت حتي يكون مثل موضوع " حور والمنتدى الإسلامي " الذي وافق الجميع في المشاركات ولكن التصويت عكس ذلك تماماً لذلك فضلت التصويت حتي ترفضوا ولايطلب مني العودة مجدداً ؛ لكن طلبي قوبل بالرفض أصر مره أخري على أن أرجع فقلت له " سأعود من أجلك أنت فقط " ولكن لن أكون سعد الجزار كما سبق .

أنتم الآن أصحاب الإختيار إما أن أكون علي حسب هواكم أم أكون كما كنت مسبقاً دون تغيير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ضوء المكان
عضو ملكي
عضو ملكي
ضوء المكان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 7:01 am

أنتم الآن أصحاب الإختيار إما أن أكون علي حسب هواكم أم أكون كما كنت مسبقاً دون تغيير

سوري ياسعد مع احترامي لوجهه نظرك معني كلامك انك عاوز تبقي بشخصيتين

ده مش ينفع وانا عن نفسي مش اتقبل الموضوع ده حتي فيه مثل شعبي بيقول " صاحب بالين كداب وصاحب تلاته منافق "

الانسان لازم يكون نفسه مش يمشي علي هوي اي حد امال فين شخصيه الفرد وحريته

ومفيش حد يقدر يمنعك انك تعبر عن رايك مادام رايك في الحدود المسموح بيها

علي فكره انا شوفت شويه من ارائك يعني مش بتكلم من فراغ

كنزى
عضو ملكي
عضو ملكي
كنزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 7:10 am

اهلا بيك فى المنتدى من تانى

وانا رأي ان الانسان مينفعش يبقى بشخصيتين اصلا
واكيد شخصيتك الحقيقه افضل
وبالنسبه ان كلامك بيزعل
رأى انك تعامل اعضاء المنتدى دول زى اخواتك او اصحابك
يعنى الاقناع بوجهه النظر يبقى بهدوء
مش نبقى ند لند
اعتقد ان لو انت اتعاملت كده مع الناس كأن صاحبك وبتقنعه بحاجه
والناس برضو اتعاملت معاك كده
مش هيحصل خلاف بأذن الله
ونورت المنتدى مره تانيه
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB
العقرب العجوز المبرمج

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 7:28 am

نورت المنتدى يا سعد باشا

اهلا بيك وسط اخوتك

كلنا هنا اخوات و كلنا من هنا عرفنا يعنى ايه علاقه جميله
تربط مجموعه من الشباب الجامعيين فى ما يسمى بالمنتدى

اهلا بيك فى المنتدى ..

انا سعيد برجوعك للمنتدى

تقبل اجمل الامانى

اخوك
محمود عقربينو !

زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 9:10 pm

اولا انا برفض كلمه انك رجعت عشاني

انت هنا ف منتدي انهارده فيه سويت بكره مفيش

والمنتدي مش زفت الطين

المنتدي فيه هنا من اقدم عضوه ف المنتدي

وانشط عضوه ل اجدد عضوه و ل اقل عضوه مشاركه

تعامل عادي جدا

واعتبر الموقف دا حصل عشان ناخد فتره راحه منك

وايه موضوع التعبير دا كله ؟

اسمها انا رجعت المنتدي و لو عايزني ابقي زي الاول انا معنديش مشاكل

لو عايزين عضو خفيف خفيف انا موافق

منغير بقي اللي حصل وبمثابه الشعر اللي قصها سويت

حد قالك اني شغال حلاق ؟

وبالنسبه للتوقيع

القوانين ماشيه ع الكل

ومن انهارده مفيش منتدي

انا المنتدي

انا المنتدي
سعد الجزار
عضو ملكي
عضو ملكي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 9:28 pm

شكرا لمرور الجميع ( ضوء المكان - كنزي - العقرب )

بالنسبة لسويت انا بقول الحقيقة .. انت عارفني صريح لأبعد الحدود .. علي العموم حصل خير
حور الدنيا
مشرفة
مشرفة
حور الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟   لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟ Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:02 am

[size=24]
نورت المنتدى من تانى ياسعد ولا طبعا انت لازم تبقى زى ما انت مفيش حاجة اسمها انى اكون على حسب هواكم الانسان طباعه مش بتتغير ولا شخصيته لازم تكون انت سعد مينفعش تكون واحد تانى
اعتقد دة رايى
واهلا بيك مرة تانية
[/size]

لماذا تركت المنتدى ولماذا أعود ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-