الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحقوا ...........نمرة موبايل الريس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الإثنين ديسمبر 21, 2009 2:15 am

أشارت مجموعة منتقاة من خبراء الترويج والعلاقات العامة
علي أحد الرؤساء العرب أن يقوم بنشر .. رقم تليفونه المحمول في جميع وسائل
الإعلام لتحسين صورة الرئيس وزيادة شعبيته والتي أظهرت إستطلاعات الرأي
أنها في تآكل مستمر ....وافق الرئيس علي مضض وعلي أمل أن يحدث التواصل
المطلوب بينه وبين أفراد الشعب ويتعرف بنفسه علي مشاكلهم وسبب عدم رضائهم
عنه رغم مخاوفه الشديدة من كثرة التليفونات وإمكانية تعرضه لمكالمات غير
لائقة من مغرضين ومندسين بين صفوف هذا الشعب المدهش المطاوع المسالم
المهاود ... بمجرد أن وافق الرئيس تم عمل حملة إعلانية ضخمة وغير مسبوقة
في طول البلاد وعرضها للإعلان عن الرقم ... وتم كتابة الرقم علي لوحات
مضيئة عملاقة أعلي العمارات والمباني الحكومية وقد صيغت الدعاية بعبارات
جذابة وشيقة ...منها :
((إتصل برقم الرئيس ..وإنت وأهلك تهيص .... ))
((إتصل بالرئيس ... يكون لك خير ونيس ....))

ولم تنس الدعاية المرأة في هذه الحملة فكان منها ما يقول :
(( إتصلي بالرئيس .... وبكره يجيلك العريس .... ))

وكان للأطفال أمل الغد أيضاً نصيب فكتبت لهم إعلانات تقول :
(( كلموا عمو الريس .... قبل ما يموت ويفيص ))

وتم الإتـفاق أن يسمع المتصل أغنية بدل سماع الجرس عن طريق خدمات (( الكول تون )) قبل أن يرد عليه الرئيس أغنية :
آآآلو الريس فين ... الريس هنا ...هنا هو ... أقولوا مين بيكلموا ...
وذلك لأن هذه الأغنية سهلة وتوحي أن الرئيس قريب ومتواصل مع شعبه ...
وكان الخلاف حول المكالمة هل تكون مجانية أم لا ..وتم حسم الموضوع بأن
تكون هناك رسوم لزيادة الدخل وتنمية الموارد ودفع عجلة الإنتاج وعمل ودعم
مشاريع الصرف الصحي والمياة وعمل نهضة تنموية مستقبلية ...

جاءت ساعة الصفر .... وبدأت الخدمة ... وتلقي الرئيس عدة مكالمات:

المكالمة الاولي:
-الو
-ايون..
-انت الريس..
-أيون يا حبيبي ... إيه مشكلتك
-أنا ياريس دخلت قسم شرطة أعمل محضر قام الظباط والمخبرين ضربوني علي
قفايا وجابوا ساعة رقمية وقعدوا يشوف من حيضربني أكتر علي قفايا في
الدقيقة وما خلصوش إلا لما ظابط المباحث عمل رقم قياسي وضربني 80 قفا في
الدقيقة لغاية ما قفايا ورم ونظري ضعف ... يرضيك كده ياريس وأنا ولا مجرم
ولا حاجة أنا رايح أشتكي وأعمل محضر في الجيران
-بص يا مواطن ... إحنا كلنا في خدمة الوطن.. والشعب في خدمة الشرطة ..لما
يكون ظابط بيحميك ويحمي أولادك إيده بردانة شوية وعايز يدفيها ويسخنها في
قفاك ده يزعلك ... لازم تضحي شوية علشان الوطن ...!!
- شكراً ياريس ..ربنا يخليك لنا ويخليك للوطن ...

المكالمة الثانية:
-الو
-ايون..
-الريس معايا شخصيا؟
-ايون ..قول يامواطن مشكلتك ايه؟
-أنا ياريس وغيري ملايين ساكنين في المقابر وتحت الكباري وفي عشش في ال ...في ال
- أسكت ..إتكلم عن نفسك بس يا مواطن بلاش تعميم ... إنت عايز تعمل لي تنظيم علي التليفون؟ فاهم.. ولا أفهمك بطريقتي ...
- فاهم فاهم يا ريس ...
- كمل يا مواطن ...
- نفسي في شقة من إللي بتتوزع علي لاعيبة الكورة والعقود إللي بتتوزع وبنشوف تصاويرها في التلفيزيون...
- واضح يا مواطن إنك مش متعلم ومش فاهم حاجة ... تسكينك في المقابر إنت وغيرك ده له حكمة عظيمة ..
إنت عارف إن الدين بيأمرنا بزيارتها للموعظة والإعتبار من آن لأخر لكي نعرف أنها دنيا فانية ...
وإنت محظوظ كل يوم وكل ساعة بتتعظ ... ده إنت تحمد ربنا إننا لم نأخذ منك ضريبة إتعاظ .... !!
- طب ما تيجي ياريس تتعظ عندنا شوية ...
- إخرس ... يا ..(....)
دببببب ...
وتم غلق الخط

المكالمة الثالثة:
-الو
-ايون..
-الريس حبيبنا معانا.؟!
-ايون ايوه انا كده.. قول ياحبيبي مشكلتك ايه..؟
-أنا ياريس شاب عندي 29 سنه ومتخرج بقالي 9 سنين ومش لاقي شغل ..ولسة بآخد
مصروفي من والدي وقاعد علي القهوة طول اليوم ... نفسي أشتغل ياريس ...
- أنت غريب قوي يا مواطن ... مش تحمد ربنا إننا مريحينك ..عايز تروح للشقي
برجليك ... وبعدين مالها قعدة القهوة ... إتعلم منها حاجة تفيدك ...ممكن
تبقي بطل شطرنج زي كسباروف وساعتها تعرف إن جلوسك علي القهوة كان مصلحة
...
- ياريس عايز أكون نفسي ...
- ما تكونها يا حبيبي حد حايشك ...؟!!
- أكونها إزاي من غير شغل ..؟؟
- إيه يا مواطن أنا ماسك أعصابي ... إنت عايز البلد تكون ملايين من
الناس.. إحنا فاضيلنك ولا إيه..؟؟ إحنا عندنا عيال بنكونها برضه .... خلي
أبوك يكونك يا مواطن ...
دبببببببببببب .. تم غلق الخط.!!!!

المكالمة الرابعة:
ألو ..صباح الخير ياريسنا يا جميل ...
- ألوووووووووو...صباح الجمال ... أيوه يا شابة .. إيه مشكلتك وأنا أحلها لكي في فمتوثانية ...
- أنا يا ريس عانس ... وصلت لسن 35 ومش لاقية عريس ... نفسي أتجوز زي البنات كلها ويبقي عندي بيت وأسمع كلمة ماما ....
- هههههه ... إنت تحمدي ربنا ...جواز إيه وقرف إيه ...خلفة وطبيخ وواحد متخلف ينكد عليكي ومسئولية ... خليكي كده ....
- ياريس ... نفسي أحب وأتحب ....
- يا مواطنة ... حب الوطن كفاية عليكي ....
- يعني أتجوز الوطن وأجيب منه عيال ..!!!
- يوووه ... إنت مش عجبك كلامي طيب ...
دبببب .. وإنتهت المكالمة

واخيرا وليس اخرا

ياتري يا هل تري لو معاك نمرة الريس هتتتصل بيه ولا لأ؟

وياتري برده ياهل تري لو كلمته هاتقوله ايه ؟

ومتنساش انك مواطن!!!!!!!!!

ياريت يا جماعه اجد تفاعل المره دي
قولوا اللي عندكوا
وحتي ولو كان في كدر مضحك

طب اقولكم قولوا وانا هرد عليكم
انا هرد علي المكالمه













_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 4401
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 5:09 am

هههههههههههههههه
فعلا ربنا معاك ياريس
بتتعب كتير والله ومحدش مقدر ده
هههههههههههههههههه

_________________
لا تتعجب إذا رأيتني أضحك يوماً وأبكي
يوماً ... فأنا كالورد ... يومـًا أزين
عرسـًا ... ويوما أزين قبراً.....
----------------------------

من السخيف جداً .. أن تجد أناساً يستغلون طيبتك
ويعتقدون انك ساذج ،، وأنت تعلم بما يفكرون به ،، ومن المضحك انك تجدهم فرحين
ظناً منهم انهم استطاعوا القيام بشيء...
--------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 5:46 am

هههههههههههههههه

ايه ده هتقولي للريس كده في التليفون ولا ايه يا سمسمه

انا عاوز كلام من القلب
كلام يطلع كده نروح كلنا في داهيه

ايوا

اسمعي كلامي بس
ركزي شويه وسيبي نفسك علي الاخر وابعدي عاشقه عنك
وافتح قلبك وقولي فضفضي لعمو الريس

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 4401
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 5:55 am

ههههههههههه
انا بدات اشك فيك على فكره
من كتر المواضيع اللى زى دى
انت شكلك واحد من جماعه الرئيس
وهتودينى ورا شمس

_________________
لا تتعجب إذا رأيتني أضحك يوماً وأبكي
يوماً ... فأنا كالورد ... يومـًا أزين
عرسـًا ... ويوما أزين قبراً.....
----------------------------

من السخيف جداً .. أن تجد أناساً يستغلون طيبتك
ويعتقدون انك ساذج ،، وأنت تعلم بما يفكرون به ،، ومن المضحك انك تجدهم فرحين
ظناً منهم انهم استطاعوا القيام بشيء...
--------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 6:00 am

ههههههههههههههههه

يعني بعد الكلام د كله

ابقي واحد من جماعات الريس

طب ياريت

وابقي وصلت لنصف الطريق اللي بحلم به (السلطه)
بس هو لو شاف كلامي
مش هبقي واحد من جماعاته
هبقي من واحد لجماعات تانيه
وساعتها هيبقي اسمي

الطائر الحزين للابد



_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 4401
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 6:04 am

هههههههههههههههههههه
لا مش كده
يمكن حاطك جاسوس علينا
علشان تعرفهم احنا هنقول ايه

_________________
لا تتعجب إذا رأيتني أضحك يوماً وأبكي
يوماً ... فأنا كالورد ... يومـًا أزين
عرسـًا ... ويوما أزين قبراً.....
----------------------------

من السخيف جداً .. أن تجد أناساً يستغلون طيبتك
ويعتقدون انك ساذج ،، وأنت تعلم بما يفكرون به ،، ومن المضحك انك تجدهم فرحين
ظناً منهم انهم استطاعوا القيام بشيء...
--------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 6:10 am

يعني هو ساب مصر كلها
وخلاني انا جاسوس

وعلي مين

عليكي انت وعاشقه ونبض

يا بنتي انتوا اكبر من كده بكتير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا بس جاسوس عليكم انتم الثلاثه

دا كل واحده فيكم عاوزالها تلاته
دا علي اساس ان البلد بتفرق جواسيس علي التموين

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الظلام
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد الرسائل : 62
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 6:25 am


صباح الخير على كل الموجودين

وكل سنه وانتم طيبين
ويارب تكون سنه 2010
سعيده على الناس كلها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 6:33 am

يعني انت جاي تعيد علينا هنا يا عاشق
ما المواضيع كتير

ولا انت عاوز اسمك يسجل في اسماء المطلوبين

علي فكره

عاشق مش عضو جديد ولا حاجه
دا قديم
بس ما كانش بيشارك
واعز اصدقائي

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 6:47 am

والله انت مشكله يا طائر

ربنا يستر بقي علينا
واوعي تاخدنا معاك من غير ذنب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الظلام
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد الرسائل : 62
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:11 am


ايه يا طائر انت داخل فيا شمال كدا ليه

يا اخى ده احنا لسه بنقول يا هادى

واديك خوفت الاعضاء منك

والنسبه لقائمه المطوبين اللى انت بتتكلم عنها دى

انا عاوز اعرف مطلوب لايه بالظبط


وعلى فكره يا شباب

الطائر والعقرب يعتبروا من اقرب الناس ليا

ربنا يديم المحبه بينا

وغلاسه بقى يا طائر

كل سنه وانتم طيبين مره تانيه يا شباب بالعند فى الطائر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:17 am

يلا يا رخم

الواد ده انا ما اعرفوش اصلا

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:17 am

طيب الشباب يردوا بقي

تقريبا هنا الاغلبيه للبنات



بس وانت طيب
ولا يهمك م الطائر خالص
ده اخويا ومش هيزعلني ابدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:24 am

ههههههههههههههههه

انا لو منك اولع في نفسي

او اقولك
ما ادخلش هنا تاني

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:25 am

الكلام لمين؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمة
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 4401
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:25 am

ههههههههههههه
وانت طيب ياعاشق
ومنور المنتدى

وسيبك من الطائر ده

مش هيقدر يعملك حاجه اصلا

_________________
لا تتعجب إذا رأيتني أضحك يوماً وأبكي
يوماً ... فأنا كالورد ... يومـًا أزين
عرسـًا ... ويوما أزين قبراً.....
----------------------------

من السخيف جداً .. أن تجد أناساً يستغلون طيبتك
ويعتقدون انك ساذج ،، وأنت تعلم بما يفكرون به ،، ومن المضحك انك تجدهم فرحين
ظناً منهم انهم استطاعوا القيام بشيء...
--------------------------
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الظلام
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد الرسائل : 62
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 7:42 am


انا شكلى كدا خبطت

انا ما اقصدش خالص يا نبض

وبعدين يا نبض

الشباب دى تمشى كدا وكدا

وبعدين وانت مالك يا طائر

شكرا ليكى يا سمسمه

وبعدين انا عارف ان الطائر ميقدرش يعمل حاجه

ده هو ماشى على المثل اللى بيقول

خدوهم بالصوت ..............


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العقرب العجوز المبرمج
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 6053
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الأحد ديسمبر 27, 2009 12:41 pm

لا نقاش نقاش الصراحه 




بالمناسبه اهلا بيك يا عاشق الظلام 
انا يابنى صاحبك و مش متبرى منك 

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

------------ بحبك اد الدنيا دى كلها --------------

الذكى هو من يعامل الاخرين على انهم اذكى منه ..!!
*‏ اذا كان قلبك لايدق للحب فسكوته أفضل‏!‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة القمر
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 3788
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الإثنين ديسمبر 28, 2009 5:44 am

العقرب العجوز المبرمج كتب:
لا نقاش نقاش الصراحه

احذف عضويتهم ياعقرب
طبعا انا مش منهم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


السعاده حلم..والدنيا اماني
والدموع ترافق العين الحزينه
كل ما حولت اعدل فى زماني
قامت الامواج تلعب بالسفينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الإثنين ديسمبر 28, 2009 5:57 am

اقعدي ساكته انت

دا هو نفسه يعملها

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة القمر
عضو ملكي
عضو ملكي


انثى
عدد الرسائل : 3788
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الإثنين ديسمبر 28, 2009 6:05 am

يعنى الحق عليا بشجعه


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


السعاده حلم..والدنيا اماني
والدموع ترافق العين الحزينه
كل ما حولت اعدل فى زماني
قامت الامواج تلعب بالسفينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الخميس ديسمبر 31, 2009 4:31 am

قال اتصل قال

انا طبعا













هاديلة رنة وهو الى يتصل هو انا هبلة ولااية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دانا حتى سالفة 3 جنية
قال اتصل قال [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطائر الحزين
ادارة IT CLUB
ادارة IT CLUB


ذكر
عدد الرسائل : 4012
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الخميس ديسمبر 31, 2009 4:36 am

ربنا ينتقم منك

_________________
انا كنت شئ وصبحت شئ ثم شئ
شوف... ربنا قادر علي كل شئ
هز الشجر شواشيه ووشوشني قال
لابد ما يموت شئ عشان يحيا شئ

عجبي!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الخميس ديسمبر 31, 2009 4:40 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
حرام عليك
البنت لسه تعبانه
وانت بتدعي عليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
مشرفه عامه
مشرفه عامه


انثى
عدد الرسائل : 5392
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ...........نمرة موبايل الريس   الخميس ديسمبر 31, 2009 4:42 am

انت ياض انت ياض انت

انت بتدعى عليا لية
هو انا ناقصة ياص انت ياض انت
مااااااااااااااااااااااسى ماااااااااااااااااااااااسى يا طائريابن عم رخ ماااااااااااااااااااااااااشى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


امحي زنوبك
من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحقوا ...........نمرة موبايل الريس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتديات العامة :: النقاش الجاد-
انتقل الى: